Přeskočit na hlavní obsah

Moje balení ke mně ještě nedorazilo. Co mohu udělat?

Zde vám představujeme tipy, jak sledovat zásilku a jak kontaktovat kurýra nebo zákaznickou podporu.

Aktualizováno před více než týdnem

Je nám líto, že stále čekáte na své doručení. Zde jsou kroky, které můžete podniknout:

Doručení kurýrem DPD

Nejprve doporučujeme zkontrolovat stav vaší zásilky na stránkách kurýra DPD. Číslo zásilky najdete v e-mailové komunikaci od kurýrní společnosti.

Pokud vaše zásilka nebyla doručena nebo její stav na stránkách kurýra není správný, kontaktujte náš tým Customer Love. Napište nám na e-mail: [email protected] – uděláme vše pro to, abychom vám pomohli.

Můžete také využít chat na našich webových stránkách.

⚠️ POZOR: Pamatujte, že naše balíčky jsou navrženy tak, aby udržely správně nízkou teplotu během přepravy až 48 hodin.

Rozmražené, ale stále chladné jídlo (do cca 5 °C) můžete vrátit zpět do mrazáku nebo dát rovnou do ledničky. Takové sáčky jsou i nadále bezpečné k podání vašemu pejskovi.

Dostali jste odpověď na svou otázku?