Je nám líto, že stále čekáte na své doručení. Zde jsou kroky, které můžete podniknout:
Doručení kurýrem DPD
Nejprve doporučujeme zkontrolovat stav vaší zásilky na stránkách kurýra DPD. Číslo zásilky najdete v e-mailové komunikaci od kurýrní společnosti.
Pokud vaše zásilka nebyla doručena nebo její stav na stránkách kurýra není správný, kontaktujte náš tým Customer Love. Napište nám na e-mail: [email protected] – uděláme vše pro to, abychom vám pomohli.
Můžete také využít chat na našich webových stránkách.
⚠️ POZOR: Pamatujte, že naše balíčky jsou navrženy tak, aby udržely správně nízkou teplotu během přepravy až 48 hodin.
Rozmražené, ale stále chladné jídlo (do cca 5 °C) můžete vrátit zpět do mrazáku nebo dát rovnou do ledničky. Takové sáčky jsou i nadále bezpečné k podání vašemu pejskovi.