Přeskočit na hlavní obsah

Moje balení bylo doručeno na špatnou adresu. Co mám dělat?

Kurýr doručil balíček na špatnou adresu? Tady je návod, jak postupovat.

Aktualizováno před více než týdnem

Je nám líto, že se to stalo. Pokud byl váš balíček doručen na nesprávnou adresu, ale podařilo se vám ho získat, dejte nám vědět.

Napište nám na e-mailovou adresu [email protected] a my se pokusíme situaci vyřešit s kurýrem, abychom zajistili, že se to nebude opakovat.

Následně náš tým kontaktuje kurýra, aby zjistil, zda může balíček vyzvednout a doručit ho na správnou adresu.

⚠️ POZOR: Nezapomeňte, že naše balíčky jsou navrženy tak, aby udržovaly správnou teplotu jídla během přepravy až do 48 hodin.

Rozmrazené, ale stále studené porce (až do cca 5°C) můžete vložit zpět do mrazáku nebo do lednice, pokud vám to vyhovuje. Naši psi také jedí PsiBufet, takže z vlastní zkušenosti víme, že rozmrazující se kapsičky nejsou pro psy škodlivé.

4o mini

Dostali jste odpověď na svou otázku?