Přeskočit na hlavní obsah

Obsah mého balíčku je nesprávný. Co mám dělat?

Dostali jste něco, co nemělo být součástí vaší objednávky? Zde je návod, jak postupovat.

Aktualizováno tento týden

Je nám velmi líto, že obsah vašeho balíčku není správný. Na proces balení klademe velký důraz, ale pokud máte pochybnosti o obsahu objednávky, chybí vám některé kapsičky nebo jste obdrželi nesprávné příchutě – rádi to napravíme.

Níže uvádíme informace, které nám pomohou při řešení problému:

  • Pokud jste obdrželi kapsičky se špatnou hmotností nebo jinými příchutěmi, napište nám, kolik kapsiček je nesprávných.

  • Pokud v objednávce chybí určité jídlo, uveďte prosím, kolik kapsiček a jaké příchutě chybí.

Například: Pokud jste měli obdržet 8 kapsiček s kuřecím a 6 s krůtím, ale přišlo 8 kuřecích a 6 hovězích, je pro nás důležité znát přesná čísla, abychom to mohli nahlásit balicímu týmu.

Napište nám na adresu [email protected] – najdeme pro vás vhodné řešení a kompenzaci.

Záměna příchutí

Někdy musíme příchutě v balíčku nahradit. Stává se to, když jsou některé suroviny nedostupné (např. kvůli roční době nebo počasí) a nemůžeme vyrobit dostatečné množství porcí.

V takových výjimečných případech vždy dbáme na to, aby váš pejsek nezůstal bez jídla. Například pokud máte obdržet kapsičky Kurczę Pieczone 400 g, můžeme místo toho poslat 2×200 g se stejným receptem – menší balení, ale stejné množství jídla.

Pokud by to nebylo možné, snažíme se dodat více jídla bez příplatku – nechceme přece žádné hladové bříško! Například 400g kapsičky nahradíme většími 500g.

Pokud chybí konkrétní recept, můžeme některé kapsičky nahradit jiným receptem, který se již ve vaší objednávce nachází. Víme, že mnoho pejsků má specifické zdravotní potřeby, proto se vždy držíme toho, co už dříve jedli.

O všech změnách ve vaší objednávce vás předem informujeme e-mailem.

Prosíme, uveďte ve svém účtu všechny alergie vašeho psa – pomůže nám to vyhnout se přísadám, které by mu mohly uškodit.

Všechny údaje o pejskovi můžete kdykoliv upravit – stačí se přihlásit do svého účtu a přejít do sekce „Můj pes“.

Dostali jste odpověď na svou otázku?