Přeskočit na hlavní obsah

Co dělat, když se při registraci objeví hláška: „UPS, něco se pokazilo“?

Aktualizováno před více než týdnem

Někdy se při zakládání účtu na stránce psibufet.cz může objevit zpráva „UPS, něco se pokazilo“. Pokud se vám tato hláška zobrazí, pravděpodobně už u nás máte vytvořený účet. Znamená to, že některé údaje, které jste zadali, se shodují s těmi, které už máme uložené u existujícího zákaznického účtu.

Tato zpráva je informací, že nový účet nebude vytvořen a z vaší platební karty nebude stržena žádná částka – i když jste třeba prošli ověřením platby.

V takovém případě doporučujeme přihlásit se ke svému stávajícímu účtu a dokončit objednávku. Přihlásit se můžete [zde]. Pokud si nepamatujete své heslo, můžete si ho kdykoliv obnovit - stačí zadat svou e-mailovou adresu a zkontrolovat schránku (včetně složky SPAM).

Pokud u nás nemáš založený účet a nevíš, proč se ti zobrazilo takové oznámení, kontaktuj tým Customer Love na adrese: [email protected].

Dostali jste odpověď na svou otázku?