Přeskočit na hlavní obsah

Moje platba neproběhla? Co dělat?

Tipy pro řešení problémů s platbami.

Aktualizováno před více než týdnem

Stává se, že se nám nepodaří strhnout platbu za objednávku. V takovém případě vám zašleme e-mail s informací, že se o stržení pokusíme znovu.

Nejčastější důvody problémů s platbou

Nemožnost stržení prostředků z karty může být způsobena:

nedostatečným množstvím prostředků na účtu,

překročením transakčních limitů (denních, měsíčních),

blokací platby ze strany banky z důvodu bezpečnostní nebo soukromé politiky,

neaktivní kartou (např. vypršela platnost karty),

kartou, kterou nelze použít pro tento typ platby (např. dárkové karty),

potřebou ověření platby s bankou (např. pomocí autorizace).

Jak vyřešit problémy s platbou?

V případě problémů se stržením platby z karty se ujistěte, že údaje o kartě připojené k vašemu účtu jsou správné. Pokud je vše v pořádku, doporučujeme kontaktovat vaši banku a situaci s nimi vyjasnit.

Co se stane, pokud se nepodaří strhnout platbu?

Záleží nám na tom, aby bylo zajištěno pravidelné krmení a aby váš mazlíček nezůstal bez jídla.

Proto v případě problémů se stržením prostředků předplatné nevypínáme, ale posuneme termín doručení na nejbližší dostupný a pokusíme se o stržení platby znovu.

O znovupokus se stržením platby se pokusíme v nočních hodinách den před novým termínem doručení. O každém pokusu vás budeme informovat e-mailem.

Dostali jste odpověď na svou otázku?