Stává se, že se nám nepodaří strhnout platbu za objednávku. V takovém případě vám zašleme e-mail s informací, že se o stržení pokusíme znovu.
Nejčastější důvody problémů s platbou
Nemožnost stržení prostředků z karty může být způsobena:
nedostatečným množstvím prostředků na účtu,
překročením transakčních limitů (denních, měsíčních),
blokací platby ze strany banky z důvodu bezpečnostní nebo soukromé politiky,
neaktivní kartou (např. vypršela platnost karty),
kartou, kterou nelze použít pro tento typ platby (např. dárkové karty),
potřebou ověření platby s bankou (např. pomocí autorizace).
Jak vyřešit problémy s platbou?
V případě problémů se stržením platby z karty se ujistěte, že údaje o kartě připojené k vašemu účtu jsou správné. Pokud je vše v pořádku, doporučujeme kontaktovat vaši banku a situaci s nimi vyjasnit.
Co se stane, pokud se nepodaří strhnout platbu?
Záleží nám na tom, aby bylo zajištěno pravidelné krmení a aby váš mazlíček nezůstal bez jídla.
Proto v případě problémů se stržením prostředků předplatné nevypínáme, ale posuneme termín doručení na nejbližší dostupný a pokusíme se o stržení platby znovu.
O znovupokus se stržením platby se pokusíme v nočních hodinách den před novým termínem doručení. O každém pokusu vás budeme informovat e-mailem.