Platba za balíček bude stržena den před doručením.
Například pokud je doručení vašeho balíčku naplánováno na čtvrtek, můžete jej upravit do úterý do 23:00 a platba bude stržena v noci z úterý na středu.
Jak mohu změnit údaje o kartě?
Platby se strhávají z karty přidané k účtu při registraci. Kartu můžete kdykoliv změnit po přihlášení do svého účtu PsiBufet.
Klikněte na ikonu se svým jménem v pravém horním rohu stránky a poté na „Platební metody“.
Více o tom, jak aktualizovat platební metodu, se dozvíte zde.
Jak jsou uchovávány údaje o mé kartě?
Veškeré platební údaje jsou bezpečně uloženy v našem fakturačním systému, který spravuje externí poskytovatel. My k nim nemáme ani přístup.
Systém, ve kterém uchováváme vaše údaje, se nazývá Stripe. Zde se můžete dozvědět více o bezpečnostních opatřeních, která používají.
Co se stane, pokud se nepodaří strhnout platbu?
Pokud nebude možné strhnout platbu za balíček, plánované datum doručení vaší objednávky bude posunuto na nejbližší dostupný termín.
Nemusíte se však obávat. Okamžitě vám zašleme e-mail s informací o vzniklém problému a možných příčinách.
V případě problému s platbou doporučujeme kontaktovat vaši banku nebo samostatně aktualizovat platební metodu.
V případě dalších dotazů se můžete obrátit na tým Customer Love.
Po 4. neúspěšném pokusu o stržení platby nebude termín doručení dále posouván – předplatné a dodávky budou pozastaveny.