Změna výchozí adresy
Tato změna aktualizuje adresu doručení pro všechny budoucí balíčky (užitečné například, když se stěhujete). Abychom to udělali, přihlašte se na svůj zákaznický účet. Poté klikněte na ikonu se svým jménem v pravém horním rohu obrazovky a přejděte do záložky „Detaily účtu". Zde můžete upravit výchozí adresu doručení.
Jednorázová změna adresy
Změní adresu doručení pouze pro jednu zásilku, a následně všechny budoucí balíčky budou znovu odesílány na výchozí adresu (užitečné například, když jedete na dovolenou a váš pes zůstává u přítele). Abyste to mohli provést, klikněte na záložku „Pulpit" na levé straně obrazovky zákaznického účtu a poté sjeďte dolů do sekce „Vaše objednávky". U viditelné adresy doručení klikněte na „Upravit" a zadejte novou adresu. Potvrďte změnu tlačítkem „Aktualizovat adresu".
DŮLEŽITÉ: Změny pro nejbližší doručení můžete provést na svém účtu do 23:00 dva dny před plánovaným doručením balíčku (například termín pro čtvrteční doručení končí v 23:00 v úterý). Po uplynutí této lhůty data vaší zásilky zamíří k našemu balícímu týmu a budou uzamčena v našem systému – to znamená, že již nebudeme moci provést žádné změny pro tuto zásilku.